طراحی گرافیکی

هزینه سفارش طراحی کاتالوگ | تعرفه, قیمت کاتالوگ حرفه ای

نمونه کارها
نمونه کارها

پیش از ثبت سفارش حتما نمونه‌ها را مشاهده کنید

کلیک کنید
تعرفه‌ها
تعرفه‌ها

با مشاهده قیمت‌ها درک بهتری از خدمات ما بدست می‌آورید

کلیک کنید
ثبت سفارش
ثبت سفارش

با رزرو خدمات طراحی, سفارش خود را در اولویت قرار دهید

کلیک کنید
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کارشناسان ما با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ می‌دهند

کلیک کنید
فهرست مطالب

طراحی کاتالوگ به عنوان یک ترفند و ابزار مهم و قدرتمند جهت افزایش فروش در سراسر دنیا شناخته می شود.

فرض کنید که یک کالای شگفت انگیزی دارید اما هیچ استراتژی مناسبی برای ارائه و فروش آن ندارید. بنابراین شما در حیطه کسب و کار خود بازنده‌ای بیش نیستید و در بازار رقابتی هیچ جایی ندارید.  

یکی از راهکارها به نمایش گذاشتن و فروش محصولات با بهره‌گیری از طراحی کاتالوگ حرفه ای است.

کاتالوگ در معرفی محصولات و افزایش آگاهی افراد از برند شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای یک نقش حساس و کلیدی است.

از این رو، ساخت کاتالوگ در عین کاربردی بودن باید خوشایند و مطلوب مخاطبان نیز باشد. برای نائل شدن به این اهداف لازم است با اطلاعاتی که از این مقاله کسب می کنیم یک طراحی کاتالوگ حرفه ای برای خود اتخاذ کنیم.

طراحی کاتالوگ حرفه ای 

ساخت کاتالوگ برای کسب و کار افراد به نوعی پرستیژ ایجاد می کند. به این معنا که به آن هویت و شخصیت می بخشد.

بنابراین لازم است که در طراحی آن دقت کافی داشته باشیم و تا حد ممکن اصول طراحی را رعایت نماییم.

کاتالوگ هایی که بر اساس اصول درست و ریزبینانه طراحی می‌شوند با سرعت بیشتری در ذهن مخاطبان نفوذ می‌کنند. به گونه‌ای که برای مدت‌های مدیدی در خاطره ثبت می‌شوند.

پس ضرورت دارد که تمامی نکات و تکنیک‌های ظریف را یک به یک پیاده‌سازی و اجرا کنیم. این گونه کاتالوگ های اثرگذارتر و ماندگارتری را ایجاد خواهیم کرد.  

هدف از طراحی کاتالوگ حرفه ای ارائه طیف وسیعی از کالاها و خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خریداران است. در عین حال، طراحی آن نیز باید مورد پسند و توجه مشتریان واقع گردد.

این مزیت‌های خاص و منحصربه‌فرد نهفته در کاتالوگ باعث محبوبیت آن می‌شود. به این معنا که از آن به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای فروش در تمامی کسب و کارها بهره ببرند.

اصول طراحی کاتالوگ

در صورتی که ساخت کاتالوگ به طرز اصولی و صحیح انجام شود، روش خوبی برای جلب نظر مشتریان بالقوه می‌باشد.

همچنین یک راهبرد بازاریابی عالی برای مشتریان فعلی محسوب می‌شود.

برخی از اصول کلیدی که کاتالوگ های شما را خارق‌العاده می‌کند عبارت‌اند از:

انتخاب طرح های ساده

طرح های ساده، تمرکز بهتری را در مخاطب ایجاد می‌کنند و اطلاعات را راحت‌تر و ساده‌تر انتقال می‌دهند.

طرح های پیچیده در ابتدا باعث جلب توجه می شوند. اما به دلیل فشاری که بر مغز  می آورند منجر به خستگی ذهن و در نهایت دلزدگی می شوند.

افزودن شگفتی

همیشه خواندن مطالب برای افراد یک کار خسته کننده و کسالت آور است. با افزودن یک سرگرمی می توانید جذابیتی را خلق کنید که افراد از خواندن کاتالوگ شما احساس لذت بیشتری ببرند.

به کارگیری خلاقانه شکل ها

شکل ها می توانند به طرز خلاقانه ای در کاتالوگ ها به کار روند. خود کاتالوگ می تواند در شکل های گوناگونی طراحی شود و فقط به صورت مربع یا مستطیل نباشد.

معمولاً افراد جذب طرح هایی می شوند که برای آن‌ها تازگی دارد و نوآورانه است.

استفاده از مواد با کیفیت  

با استفاده از مواد با کیفیت می توانید ذهن مخاطب را بسیار زیاد تحت تأثیر قرار دهید.

این گونه به مخاطب نشان می دهید که برند شما برای کیفیت اهمیت قائل است.

بنابراین این پیام را به طور غیر مستقیم به ذهن آنها انتقال می دهید که محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیز از نوع درجه یک و عالی هستند.

تصاویر با کیفیت بالا

در این مورد باید از یک عکاس حرفه‌ای کمک بگیرید که در این زمینه تخصص لازم و کافی داشته باشد.

عکس با کیفیت باعث می شود تا محصول یا خدمات شما بیشتر به چشم بیاید و برجسته سازی شود. عکس ها، نقطه کانونی هر کاتالوگ و یک عامل کلیدی در فروش محصول و خدمات به شمار می آیند.

همچنین، داستانی را با استفاده از تصاویر خلق کنید تا افراد بتوانند راحت تر با محصول شما ارتباط بگیرند.

برجسته سازی روی جلد

استفاده از کاتالوگ فقط یک کار تبلیغاتی برای فروش محصول نیست. بلکه نگرشی است که افراد نسبت به برند شما پیدا می کنند.

استفاده از روش های بهینه سازی کاتالوگ، حس خاص بودن برند شما را به مخاطبان منتقل می کند. به طوری که شانس فروش را افزایش می دهد.

ایجاد کاتالوگ کامل

قبل از انتخاب طرح خود حتماً کاتالوگ رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید طرحی را انتخاب می کنید که مطابق با اصول و تمامی خواسته های شما باشد. این گونه همیشه به آن پایبند خواهید ماند.

در صورتی که تمامی این مراحل را با دقت پشت سر بگذارید به نتیجه دلخواه خود می رسید.  

طراحی کاتالوگ محصولات

کاتالوگ محصولات برای بازاریابی و فروش محصولات بسیار مفید هستند. آن‌ها تمام اطلاعات مربوط به محصول را در یک مکان سازماندهی می کنند.

هدف اصلی آن‌ها طبقه بندی اطلاعات محصول است. کاتالوگ محصول نه تنها برای خریداران بلکه برای خرده فروشان، بازاریابان و نمایندگان فروش هم مفید هستند.

اطلاعات محصول مانند ابعاد محصول، قیمت، مواد و سایر موارد دیگر در کاتالوگ محصول درج می شوند.

این کاتالوگ ها در شکل و اندازه های مختلف ارائه می شوند.

با افزایش خرید آنلاین در سراسر جهان، کاتالوگ محصولات آنلاین بسیار پرکاربردتر از کاتالوگ های محصولات چاپی هستند.

البته این تصمیم‌گیری با توجه به نوع خرید و ترجیحات مخاطبان صورت می گیرد.

حتی کسب و کارهایی مانند مشاغل خدماتی و فروشگاه‌های آفلاین هم از کاتالوگ محصولات استفاده می کنند.

طراحی کاتالوگ صنعتی

کسب ‌و کارهای صنعتی یا تولیدی از کاتالوگ های دیجیتال و چاپی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند.

کاتالوگ های صنعتی عمدتاً برای مهندسین و مشتریان صنعتی، طراحی می شوند.

نمودارها، مشخصات و عکس‌ها طوری در این کاتالوگ ترکیب می‌شوند تا ذهن افراد را درگیر کنند.

این کاتالوگ ها، فرآیندهای پیچیده‌ای را نشان می‌دهند. آن‌ها محصولاتی را توصیف می‌کنند که فقط یک مهندس می‌تواند آن‌ها را درک کند.

طراحی کاتالوگ آنلاین

اگر کاتالوگ چاپی در محدوده بودجه شما نیست یا مخاطبان شما آنلاین خرید می‌کنند، کاتالوگ های دیجیتال وارد عمل می‌شوند.

یک کاتالوگ دیجیتال به شما امکان می دهد تا فضاهای دیجیتالی هیجان انگیز و تجربی ایجاد کنید. به این معنی که متفاوت از فروشگاه تجارت الکترونیک شما هستند.

هنگامی که تصمیم می گیرید از کاتالوگ آنلاین استفاده کنید یک گام بزرگ به سمت جلو بر می دارید.

با این حال، یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، یافتن راهی جذاب برای نمایش محصولات است.

شما باید خدمات خود را از طریق کاتالوگ آنلاین به نمایش بگذارید.

این انتخاب طرح است که می‌تواند سرنوشت ساز باشد و بازدیدکنندگان را به خرید ترغیب کند یا کلاً منصرف نماید.

خوشبختانه، راهکارهای زیادی است که می توانید برای ایجاد کاتالوگ های جذاب و سودآور به کار بگیرید.   

طراحی کاتالوگ با فتوشاپ (طراحی کاتالوگ در فتوشاپ)

اگر می‌خواهید از هزینه چاپ کاتالوگ سنتی جلوگیری کنید، می‌توانید از فتوشاپ برای ایجاد کاتالوگ خود استفاده کنید.

کاتالوگ ها در فتوشاپ عموماً توسط متخصصان و با استفاده از برنامه های خاصی مانند ایندیزاین طراحی می‌شوند.

اما اگر ترجیح می‌دهید که خودتان این کار را انجام دهید، می‌توانید از ادوبی فتوشاپ برای ایجاد کاتالوگ استفاده کنید.

این امر به ویژه در صورتی امکان پذیر است که تجربه کار با فتوشاپ را داشته باشید.

طراحی کاتالوگ با پاورپوینت (طراحی کاتالوگ در پاورپوینت)

از برنامه پاورپوینت نیز می توان برای ایجاد کاتالوگ استفاده کرد.

از طرح‌بندی‌های سفارشی پاورپوینت برای آماده‌سازی صفحات و اسلایدهای مختلف برای قالب کاتالوگ استفاده می شود.

طرحی را برای قرار دادن عکس‌ها و توضیحات محصول خود آماده می‌کنیم و قیمت و اطلاعات محصول را درج می‌نماییم.

بریف طراحی کاتالوگ

گام نخست برای شروع ساخت کاتالوگ، کارت ویزیت، بروشور، پوستر و غیره تهیه بریف است.

 قبل از شروع باید لیستی از توضیحات مورد نیاز توسط طراح گرافیک تهیه شود که به آن بریف می‌گویند.

این اطلاعات عبارتند از:

  • بازار هدف چه کسانی هستند؟
  • سازمان می خواهد چه پیامی را انتقال دهد؟
  • بودجه مد نظر چقدر است؟
  • زمان انجام پروژه چه مدت است؟
  • و سایر سؤالاتی که به تکمیل شدن اطلاعات بیشتر کمک می کنند.

بریف تمام جزئیات پروژه را به طور خلاصه و مفید آشکار می کند.

همچنین بریف، پلی است که مقدمات ارتباط مؤثر میان طراح و سفارش‌دهنده را میسر می سازد. این کونه ایجاد کاتالوگ به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی مطلوب، صفحه آرایی ماهرانه، تصاویر جذاب و سازماندهی آن‌ها در نقش یک ویترین کاتالوگ عمل می‌کنند.

در ضمن باید این نکته را در نظر بگیرید که صنایع گوناگون معمولاً به طرح های متفاوتی نیاز دارند.

 به عنوان مثال طرح بندی و اندازه کاتالوگ یک فروشگاه لوازم خانگی بسیار متفاوت از یک جواهرسازی سفارشی است.

پس در نظر گرفتن یک قالب برای همه کسب و کارها، اشتباه محض است.

تعیین مخاطبان هدف، اندازه و فرمت و تصاویر با کیفیت برخی از ملاک های طراحی کاتالوگ هستند.    

چاپ کاتالوگ یک ‎ترفند خردمندانه برای معرفی و اطلاع رسانی محصولات و خدمات است.

کاتالوگ‌ ها دارای تنوع زیادی در شکل، طرح، ابعاد و جنس‌های مختلف از جمله گلاسه هستند.

صحافی کاتالوگ به صورت سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم و غیره صورت می‌گیرد.

از خدمات دیگر می‌توان به:

  • چاپ کاتالوگ ارزان
  • چاپ کاتالوگ تبلیغاتی
  • چاپ کاتالوگ فوری
  • چاپ کاتالوگ حرفه‌ ای
  • چاپ کاتالوگ با کیفیت اشاره نمود.

سایت طراحی کاتالوگ

اپلیکیشن های متعدد و پیشرفته ای برای طراحی کاتالوگ به بازار آمده اند.

این نرم افزارها به کاربران این قابلیت را می دهند که برای خود کاتالوگ دیجیتال ایجاد کنند. به طوری که محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند.

مسلماً این اپلیکیشن ها نمی توانند با مهارت و تجربه نیروی انسانی رقابت کنند.

اما این امکان را فراهم می نمایند تا بخشی از نیاز افراد به کاتالوگ دیجیتال برآورده شود.

کاربران قادرند محصولات و خدمات را همواره در گوشی موبایل، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند خود مشاهده کنند.

در اینجا چند نمونه از سایت های طراحی کاتالوگ را معرفی می کنیم.

خدمات طراحی کاتالوگ

یک کاتالوگ جذاب، یک فرصت طلایی است تا بر ذهن مخاطبان تأثیری عمیق ایجاد کنید.

بنابراین، چرا برای زنده کردن رویاهای تبلیغاتی خود از بهترین شرکت طراحی کاتالوگ کمک نمی گیرید؟

ما طراحی را با گزینه‌هایی متناسب با بودجه شما انجام می‌دهیم و فعالیت پروژه را در اسرع وقت آغاز می‌کنیم.

  • با ما در پول و زمان خود صرفه جویی کنید.
  • خلاقیت بیشتر را تجربه کنید.
  • طراحان گرافیک انبوهی از ایده های طراحی را ارائه می دهند.
  • طراحان حرفه ای آماده هستند تا کاتالوگ جذابی را برای شما ایجاد کنند.
  • طراحی کاتالوگ بهتری را با هزینه کم تر دریافت کنید.

نمونه کار طراحی کاتالوگ

در هر کسب و کاری که باشید نیاز به یک کاتالوگ حرفه ای دارید. این گونه می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به طور صحیح و اصولی به دنیای بیرون معرفی کنید.

با مشاهده نمونه کارهای کاتالوگ می توانید برای طرح کاتالوگ خود الهام بگیرید.

در اینجا انواع طرح‌های زیبا و مضامین خلاقانه را به شما ارائه می دهیم.

شما می‌توانید از میان آن‌ها، طرح مورد پسندتان را برای نمایش و بازاریابی محصولات یا خدمات خود انتخاب کنید.

این طرح‌ های قالب آماده چاپ هستند. به طوری که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید و با تصاویر و متن خود سفارشی کنید.

قیمت طراحی کاتالوگ (قیمت طراحی کاتالوگ a3)

هزینه طراحی کاتالوگ بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:  

  • سایز
  • جنس و گرماژ کاغذ
  • تعداد صفحات
  • نوع پوشش جلد
  • نوع رنگ بندی
  • صحافی
  • تیراژ کار

 کاتالوگ ها از لحاظ تعداد صفحات، گرماژ، ابعاد و نوع روکش انواع مختلفی دارند.

کاتالوگ a3 با جنس گلاسه در تبلیغات و بازاریابی بسیار به کار می‌رود که در ابعاد ۲۹٫۷*۴۲ سانتی‌متر چاپ می‌شود.

پوشش‌های مات و براق با جنس سلفون باعث افزایش مقاومت و ماندگاری این نوع کاتالوگ می شود.

همچنین برای افزایش استحکام کاتالوگ در هنگام تاشدگی از لمینت استفاده می‌شود.

کاتالوگ a3 در مدل های مختلف سیمی، منگنه، منگنه لوپ و چسب گرم صحافی می‌شود.

در تیراژهای مختلف با تعداد صفحات مورد نظر مشتری به صورت عمودی و افقی ارائه می‌گردد.

کاغذهای کاتالوگ از ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم موجود هستند. برای افزایش کیفیت کاتالوگ از کاغذهای با گرماژ بالا استفاده می‌شود.

جهت اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ و ثبت سفارش می‌توانید از طریق شماره‌های تماس با ما در ارتباط باشید.

کلام پایانی

هدف تولید و استفاده از کاتالوگ ایجاد یک پل ارتباطی میان فروشنده و خریدار است.

از طریق کاتالوگ محصولات و خدمات به افراد معرفی می شوند تا در صورت نیاز، آن را خریداری کنند.

طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد تا هم پیام فروشنده را به درستی انتقال دهد. همچنین باید برای مشتری خوشایند و مطلوب باشد.

بر این اساس طراحان به کیفیت و جذابیت طراحی کاتالوگ بسیار اهمیت می دهند.  

طراحی کاتالوگ حرفه ای خود نمونه بارزی از هوشمندی و خرد است.

چرا که نقش مهمی در برندسازی شرکت و افزایش فروش ایفاء می کند.

تمامی صنایع از قبیل پوشاک، تجارت، مبلمان، تورهای گردشگری، برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند.

در نهایت، ما در این مقاله سعی کردیم که مطالب را تا حد ممکن ساده و شفاف بیان کنیم. به طوری که رهگشایی برای شما جهت رسیدن به درک درست و منطقی باشیم.

این که بتوانید بهترین و مؤثرترین انتخاب را داشته باشید هدف اصلی ما است.

مقالات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.