سفارش لوگو و جلد

سفارش طراحی لوگو حرفه ای برای برند شرکت | طراحی لوگو اسم اینستاگرام

طراحی لوگو ارزان
۰۹۰۳۸۱۱۴۵۰۱

پیش از ثبت سفارش لوگو به صورت رایگان با کارشناسان مشورت کنید

شروع طراحی پس از واریز وجه 

طراحی لوگوی برند شخصی چیست

لوگو در دانشنامه‌های مختلف به عنوان یک نشانه گرافیکی تعریف شده است. این نشانه  می‌تواند به صورت آرم شرکت ، سمبل، علامت، نوشتار و یا تلفیقی از آن‌ها طراحی ‌شود.

طراحی لوگو با ابزارهای مختلفی نظیر فوتوشاپ انجام شده و معمولا توسط شرکت های تجاری، صنعتی و تولیدی استفاده می‌شود. لوگو در واقع هویت و نشان یک شرکت و مجموعه خاص است.

اگر نگاهی به تیم‌های ورزشی، برندهای لباس و غیره بیاندازید، خواهید دید که هر کدام از آن‌ها دارای یک سمبل منحصربه‌فرد هستند. برخی از این سمبل‌ها به قدری معروفند که حتی کودکان ۷ ساله آن‌ها را در اوقات فراغت خود نقاشی می‌کشند.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای برای برند شرکت

معمولا صفر تا صد این کار توسط طراحان و ایده‌پردازان حرفه‌ای انجام می‌شود. اما، بهتر است شما نیز به عنوان مالک کسب و کار خود ایده‌هایی را برای طراحی آرم شرکت در ذهن خود خلق کنید.

برای اطلاع از آخرین تعرفه‌های طراحی آرم و لوگو و بنر گیف بر روی لینک کلیک کنید.

گام اول

تعریف هویت برند شخصی خود

خود را در ۳ کلمه تعریف کنید

لوگوی شما نشانه شخصیت و هویت برندتان است. پس ابتدا تعریفی خاص از برند خود در ذهن داشته باشید. مثلا لوگوها در حوزه کسب و کار کودک و نوجوان متناسب با سن و خصوصیات رفتاری آن‌ها طراحی می‌شوند.

یا اگر یک تولیدی لباس زنانه دارید، باید یک لوگو منحصربه‌فرد متناسب با روحیات زنانه برای محصولات خود طراحی کنید.

برای اینکه بهتر بتوانید برند خود را تعریف کنید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • دلیل راه اندازی کسب و کار من چه چیزی است؟
  • در چه زمینه‌ای از بقیه بهتر هستم؟
  • چه چیزی شرکت من را نسبت به سایرین متمایز کرده است؟
  • برگ برنده من نسبت به رقبا چیست؟
  • باورها و ارزش‌هایی که به آن پایبندم شامل چه چیزهایی هستند؟
گام دوم

ایده پردازی برای طراحی لوگو منحصر به فرد

طراحی لوگو فوق العاده خلاقانه شخصی

شاید گام دوم سخت ترین گام در طراحی یک لوگوی منحصر به فرد باشد. بسیاری از هنرمندان برجسته معتقدند که باید اقدام به طوفان مغزی (Brainstorming) کرد.

در طوفان مغزی باید تمامی ایده‌های خود (حتی آن‌هایی که بد هستند) را روی کاغذ آورد. زیرا یک ایده بد جرقه‌ای در ذهن شما ایجاد و شما را به سمت یک راهکار هوشمندانه هدایت می‌کند. همیشه خود را با افکار عمومی همسو کنید و یا از اتفاقات روزمره، که کمتر کسی به آن توجه می کند، الهام بگیرید.

به طور مثال، حالت روحی خیلی از ماها هیچ شباهتی به اموجی‌هایی که در آن لحظه ارسال می‌کنیم، ندارد. یک بلاگر حرفه‌ای و خلاق می‌تواند از همین نکته یک کلیپ خنده‌دار در اینستاگرام یا تیک‌تاک بسازد. چنین کلیپ‌هایی هستند که مثل یک بمب در فضای مجازی ترند شده و دست به دست می‌شوند.

این تنها یک مثال بود تا با فرایند طوفان مغزی آشنا شوید. برای ایده‌پردازی در طراحی لوگو خود می‌توانید از ترفندهای زیر کمک بگیرید:

  • تشکیل اتاق فکر با نزدیکان خود
  • درست کردن یک مود برد: تخته طراحی که امکان قرار دادن ترکیبات رنگی و لوگوهای مختلف در آن وجود دارد.
  • آنالیز کردن آرم شرکت و لوگوی رقبا
  • تلفیق چندین لوگو با هم
گام سوم

انتخاب سبک لوگو

آشنایی با انواع لوگو

در گام بعدی باید سبکی مناسب برای طرح خود در نظر بگیرید. برای مشاهده تصاویر لوگوی هر سبک بر روی لینک‌های آبی کلیک کنید.

سبک‌های مختلفی وجود دارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • سبک کلاسیک: سبکی که در یک بازه زمانی خاص مد شده و خیلی زود هم از مد می‌افتند.

البته، سبک‌های کلاسیک همیشه ماندگار باقی می‌مانند. دلیل آن هم سادگی و نوستالوژیک بودن آنهاست.

  • طراحی لوگو به سبک سنتی: این سبک تداعی خاطرات گذشته و نوستالوژیک است.

تفاوت سبک سنتی با سبک کلاسیک تنها در میزان احساسات و خاطره‌انگیز بودن آن‌هاست. به گونه‌ای که سبک سنتی نسبت به کلاسیک از احساسات خاطره‌انگیز بیشتری برخوردار است.

  • سبک فکاهی: این سبک مختص به کودک و نوجوان است.

در سبک فکاهی از رنگ‌های شاد و متنوع زیادی استفاده شده و دارای علائم و تصاویر مختلفی است. به طوری که حسی صمیمی و دوستانه را در قالب چند مسکات (شخصیت ساده کارتونی) به مردم منتقل می‌کند.

  • طراحی لوگو به سبک مدرن و مینیمالیست: این سبک تاکید بر زمان حال داشته و متناسب با جزئیات روز طراحی می‌شود.

در سبک مدرن تمرکز بر روی استفاده از فضای سفید با کمترین جزئیات به همراه خطوط ساده است.

  • سبک دست‌ساز: سبک دست‌ساز جلوه‌ای زیبا از هنر یک طراح حرفه‌ای است؛ به طوری که به مخاطبان این چنین القا می‌کند که محصولات برند ساخته دست یک هنرمند مجرب است. چنین لوگویی به تبع از ارزش ذاتی بیشتری برخوردار است
گام چهارم

انتخاب رنگ لوگو و نماد شرکت

استفاده از رنگ‌های گرم

گام بعدی در طراحی لوگو انتخاب رنگ متناسب با حوزه کسب و کارتان است. رنگ‌ها از نظر روانشناسی دارای معانی مختلفی هستند. رایج‌ترین رنگ‌هایی که طراحان از آن برای طراحی یک آرم شرکت و لوگوی زیبا استفاده می‌کنند عبارتند از:

  • آبی: رنگ آبی آرامش خاصی به مخاطب القا کرده و نشانه اعتماد است.
  • سبز: رنگ سبز جزو جدایی ناپذیر طرح‌هاست و عدم وجود آن جذابیت کار را از بین می‌برد.
  • قرمز: قرمز بیانگر شادی و شعف است. اگر به دنبال یک طرح پرهیجان و جوان‌پسند هستید، قرمز را فراموش نکنید.
  • نارنجی: نارنجی بیانگر قدرت، جوش و خروش و شادمانی است.
  • ارغوانی: از این رنگ برای رمزآلود کردن طرح استفاده می‌شود. طراحی لوگو و آرم شرکت با رنگ ارغوانی جلوه‌ای دخترانه به کار می‌دهد.
  • سفید: سفید به عنوان یک رنگ خنثی در کنار سایر رنگ‌ها ایفای نقش می‌کند. از این رنگ برای لوگوهای مینیمال و مدرن استفاده می‌شود.
  • مشکی: مشکی خاص‌ترین رنگ برای شیک جلوه دادن لوگو است.
  • خاکستری: استفاده از رنگ خاکستری به شما کمک می‌کند تا یک طرح بالغ، کلاسیک و جدی خلق کنید. هر چه میزان تیرگی خاکستری بیشتر باشد، طرح شما رمزآلودتر جلوه می‌دهد.
گام پنجم

انتخاب نوع لوگو

طراحی لوگو به سبک محتوانایس

پنجمین گام برای طراحی لوگو انتخاب نوع آن است. به طور کلی ۷ نوع لوگو وجود دارد که هر کدام برای سلیقه‌های خاص به کار می‌روند.

  • لوگوی تصویری: این لوگوها همان تصاویر کوچکی هستند که هویت یک برند را نشان می‌دهند. لوگوی تیم‌های ورزشی اغلب در این طیف قرار دارند.
  • مونوگرام یا حرف نماد: این لوگو شامل یک یا چند حرف از نام یک برند می‌شود. به عنوان مثال لوگوی شبکه خبری CNN یک لوگوی مونوگرامی است.
  • لوگوی متنی یا لوگوتایپ: این نوع از طراحی لوگو تمامی حروف یک برند را در برمی‌گیرد. زمانی لوگوی متنی جذاب به نظر خواهد رسید که طراحی و سبک کاربرد حروف کاملا متمایز باشد.
  • لوگوی انتزاعی: این نوع از لوگو ترکیبی از اشکال هندسی را در خود جای می‌دهد. این لوگوها در عین سادگی همیشه در ذهن مخاطبان باقی می‌مانند. لوگوی شرکت‌های نایکی و پپسی از جمله لوگوهای معروف انتزاعی هستند.
  • لوگوی ترکیبی: این نوع از لوگو تلفیقی از لوگوی متنی یا یک یا چند علامت مختلف است. متن مورد نظر معمولا در کنار یا درون بخش گرافیکی قرار می‌گیرد.
  • لوگوی مسکات: لوگوی مسکات شامل اموجی یا شخصیت‌های کارتونی بامزه است. این سبک تصویری دوستانه و صمیمی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. برند KFC و UNIVER به سبک مسکات ایجاد شده‌اند.
  • لوگوی امبلم (Emblem): امبلم ترکیبی از نمادهای متنی با تصاویر است. به طوری که امکان تفکیک آن‌ها از هم وجود ندارد. لوگوی فورد (Ford) از نمونه‌های لوگوی امبلم است.
گام ششم

انتخاب سبک نوشتاری پیش از سفارش طراحی لوگو

انتخاب فونت‌های دلخواه

استفاده از فونت‌های نوشتاری مناسب در جلب توجه مخاطب بسیار تاثیرگذار است.

  • فونت‌ های نمایشی (Display): این فونت‌ها شامل طرح‌های تزئینی با سبکی خاص می‌شوند.
  • فونت‌ های سانس (Sans): فونت‌های سانس هیچ کشیدگی‌ خاصی در انتهای نقوش خود نداشته و  استفاده از این آنها در سبک‌های مینیمال رایج است.
  • فونت‌های دست‌نویس (Script): این فونت‌ها بیشتر در سبک دست‌ساز به کار می‌روند. در گام سوم درباره سبک دست‌ساز نکاتی را ارائه کردیم. هدف از استفاده فونت‌های دست‌نویس خاص جلوه دادن طرح است.
  • فونت ‌های سریف (Serif): این فونت‌ها در قسمت انتهایی نقوش خود دارای کشیدگی خاصی هستند. استفاده از این فونت‌ها در طراحی لوگو حسی کلاسیک و سنتی به مخاطب القا می‌کند.
گام آخر

ثبت سفارش لوگو

طرح خود را عملیاتی کنید

اکنون که تمامی مراحل فوق را یک به یک طی کردید، نوبت به عملیاتی کردن ایده و طرح خود می‌رسد. ذهنیت کلیشه‌ای خود را کنار بگذارید. اگر صاحب یک کلینیک دامپزشکی هستید، لزوما نباید از تصاویر حیوانات استفاده کنید.

خیلی ساده به قضیه نگاه کنید. از دوستان خود مشورت بگیرید. اما، هرگز پروژه خود را به طراحان آماتور نسپارید. لوگوی شما باید طوری طراحی شود که مخاطب در یک چشم به‌هم‌زدن حوزه فعالیت شما را حدس بزند:

  • هرگز از طرح‌های شلوغ و پیچیده برای آرم شرکت خود استفاده نکنید.
  • به سن و خصوصیات اخلاقی مخاطب خود نیز توجه کنید.

به خاطر داشته باشید که لوگو به کسب و کار شما معنی می‌بخشد. بسیاری از کسب و کارهای کوچک توانسته اند با طراحی لوگوهای زیبا سر زبان‌ها بیافتند.

اگر نگاهی به کسب و کارهایی که فاقد لوگوی مناسب هستند کنید، خواهید دید که در چشم مخاطبان حرفه‌ای جلوه نمی‌کنند.

پس با طراحی یک لوگوی ایده‌آل و منحصربه‌فرد خود را در ذهن مخاطبان ماندگار کنید. محتوانایس آماده است تا با ایده‌های نایس و یونیک خود شما را در کسب و کارتان موفق کند.

هزینه, قیمت و تعرفه ثبت سفارش طراحی لوگو در محتوانایس

تعرفه و قیمت سفارش طراحی لوگو محتوانایس بستگی به عوامل مختلفی دارد و پیش از شروع طراحی محاسبه می‌شود. این عوامل عبارتند‌اند از:

  • سختی کار
  • تعداد و سبک لوگو درخواستی
  • ابعاد و سایز لوگو مورد نظر
  • ساده بودن یا حرفه ای بودن طرح نماد
  • میزان رنگ به کار رفته شده در طرح
  • مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار

برای سفارش طراحی لوگو شرکت و لوگ تجاری می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۰۳۸۱۱۴۵۰۱ تماس بگیرید یا از طریق صفحه تماس با ما به وسیله یکی از روش‌های اعلام شده، با ما تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین پیش از ثبت سفارش لوگو می‌توانید با تماس با شماره مذکور به صورت مستقیم با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

ساعات پاسخگویی کاری:

تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

شرایط پرداخت:

پرداخت هزینه خدمات به صورت آنلاین و در زمان سفارش می باشد.

روند انجام پروژه:

  • ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  • پرداخت هزینه طراحی
  • طراحی لوگو
  • تحویل فایل های لایه باز به مشتری

زمان بندی تحویل پروژه

زمان تحویل پروژه طراحی آرم براساس خصوصیات و نوع برند شرکت بین ۶ الی ۹ روز کاری می‌باشد. البته گفتنی است, در صورت داشتن عجله می‌توانید این زمان‌بندی را با پرداخت حداکثر ۳۰ درصد مبلغ بیشتر کوتاه‌تر نمایید.

نوع فایل‌های ارسالی

فرمت فایل‌های ارسالی طراحی شخصیت تبلیغاتی یکی از فرمت‌های Ai و یا PSD است.

4.8 84 votes
امتیاز دهی
اشتراک در سایت
اطلاع از
guest
79 نظرها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین نظر
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
mohi1008
mohi1008
9 months قبل

آیا ترافیک سایت به نرخ پرش بستگی دارد؟

کیانوش سامانی
کیانوش سامانی
9 months قبل

سلام ، چگونه می شود سفارش طراحی لوگو داد ؟

کیانوش سامانی
کیانوش سامانی
9 months قبل
در پاسخ به  سیامک تیموری

ممنون بابت راهنمایی که کردید

زهرایوسفی
زهرایوسفی
9 months قبل

سلام وقتتون بخیر،فایل لایه باز طراحی لوگو رو هم بهمون تحویل میدید؟

dony
dony
9 months قبل

:((( mersi matalebeton kheyli mofidan ama kheyliii kaman

پارسا
پارسا
9 months قبل

مطالب واقعا آموزنده بود، تشکر از این سایت زیبا و خوبتون.

T
T
9 months قبل

سلام طراحی بنر و لوگو رو تو چند روز تحویل میدین؟

T
T
9 months قبل
در پاسخ به  سیامک تیموری

ممنون چطوری میتونم سفارش بدم؟؟

يوسف اكبري
يوسف اكبري
9 months قبل

سلام مرسي بابت اطلاعات مفيدتون اگر ميشه هزينه طراحي لوگو رو بفرماييد

ابوالفضل بیات
ابوالفضل بیات
9 months قبل

چه جالب نمیدونستم که انقدر لوگو ها با هم فرق داشتن

بهزادنیا
بهزادنیا
9 months قبل

ببخشید ست اداری هم شما طراحی میکنید؟

ناصر رحیمی
ناصر رحیمی
9 months قبل

مرسی از مطلبتون ولی کم بود میتونستید بیشتر توضیح بدید

مهدی هاشمی
مهدی هاشمی
9 months قبل

تیزر تبلیغاتی هم طراحی میکنید؟

فرزاد
فرزاد
9 months قبل

شما موشن گرافیک انجام نمیدید؟ اخه رفتم روی نمونه کار کلیک کردم چیزی نیاورد

نگار جعفری
نگار جعفری
9 months قبل

بهتر بود برای هر نوع و سبک از لوگو یه مطلب جداگانه بذارید

محسن
محسن
9 months قبل

مطلب جالبی بود

محمد مرادی
محمد مرادی
9 months قبل

قیمت لوگو صنعتی رو لطف میکنید بگید چقدره

امیرحسین
امیرحسین
9 months قبل

نمونه کارهای طراحی لوگو و بنر رو از کجا میتونم ببینم؟

mohi1008
mohi1008
9 months قبل

سلام من از خدماتتون اسفاده کردم و خیلی راضی بودم هم ار تعرفه ها هم بابت روال سریع انجام کار

مریم
مریم
9 months قبل

سلام.ممنون از شما.
تعرفه هاتون واقعا مناسب تر از سایر سایتای مشابهن، کیفیت کار هم یک سر و گردن بالاتر از بقیه👌

خسرو
خسرو
9 months قبل

درود بر شما، مقالات در سطح خوبی هستند اما اگر مقالات تخصصی تری در سایتتان قرار دهید بسیار کارآمدتر است.

علی شکیب
علی شکیب
9 months قبل

شما ست اداری هم انجام میدین؟

علی اصغر
علی اصغر
9 months قبل

قیمتاتون واقعیه؟ یا الکی برا جذب مشتریه؟

حمیدرضا
حمیدرضا
9 months قبل

سلام
کاراتون فوق العاده است
وتعرفه هاتون هم که بی نظیره ،
واقعا خسته نباشید

دانیال
دانیال
9 months قبل

سلام.خسته نباشین. مطلبی که نوشتین هیچ ویژگی خاصی نسبت به دیگر سایتها نداره…معمولی،بدون نوآوری،

سامان اسدی
سامان اسدی
9 months قبل

مطلب مفیدی بود فقط کم بود

محمد گودرزی
محمد گودرزی
9 months قبل

سلام من از خدمات تولید محتواتون استفاده کردم و کلی هم راضی بودم گفتم اینجا هم بگم همه ببینن😊

محمد
محمد
9 months قبل

مطلب مفیدی بود

ماندانا زارع
ماندانا زارع
9 months قبل

چقدر مطلب زیبایی بود

Fahim
Fahim
9 months قبل

برای طراحی لوگو چقدر زمان نیازه؟

Fahim
Fahim
9 months قبل
در پاسخ به  سیامک تیموری

متشکرم

بهنام شجاعی
بهنام شجاعی
9 months قبل

مرسی بابت لوگویی که برامون طراحی کردید بسیار باکیفیت بود

حمید نیازی
حمید نیازی
8 months قبل

مطلب بسیار کاملی بود لطفا راجب ست اداری هم نکاتی بنویسید

محمد اکبری
محمد اکبری
7 months قبل

لطفا هزینه طراحی لوگو رو بگید، ممنون

zahrahh
zahrahh
3 months قبل

سلام . مرسی از طراحی لوگو حرفه ای که انجام دادین . عالی بود , بی نظیر

سیاوش راضی
سیاوش راضی
3 months قبل

نمونه کار هاتون برای طراحی لوگو اینستاگرام واقعا خیلی حرفه ای و خوبن …

تحصیلات تکمیلی
3 months قبل

مرسی از طراحی لوگو سایت زیباتون، خیلی دقیق لوگو تحصیلات تکمیلی به روز و بازطراحی شد

محمد
محمد
1 month قبل

یه طراحی لوگو فوق‌العاده

احمدرضا
احمدرضا
1 month قبل

طراحی لوگو برای فروشگاه اینترنتی به نحوه احسنت انجام شد

مهری
مهری
1 month قبل

برای فروشگاه اینترنتی خرازی یه لوگو حرفه ای تحویلمون دادن واقعا ممنون از تیم محتوانایس

ماریا
ماریا
1 month قبل

بهترین لوگویی بود که با قیمت پایین میشد طراحی کرد واقعا ممنون

فاطمه
فاطمه
1 month قبل

لوگوی بینظیری برام طراحی شد

آیلین
آیلین
1 month قبل

مرسی از طراحی لوگو خوبتون امیدوارم همکاری طولانی مدتی با هم داشته باشیم

معصومه
معصومه
1 month قبل

یه لوگوی ترکیبی سفارش دادم و با بهترین کیفیت طراحی شد