بنر اینستاگرام

هزینه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام | تعرفه, قیمت بنر اینستاگرام

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

نمونه کارها

تعرفه‌ ها

ثبت سفارش

در دورانی که شبکه‌های اجتماعی به سرعت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی در جهان مدرن جای خود را پیدا کرده‌اند، حضوری مؤثر در این فضاها برای افراد و کسب‌وکارها به یک اولویت اساسی تبدیل شده است. اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی با جامعه‌ای گسترده از کاربران فعال، شرایط را برای معرفی هویت برندها فراهم کرده و اینجاست که بنرها و استوری‌ها به عنوان ابزارهای حیاتی برای تبلیغات در این پلتفرم معرفی می‌شوند.
طراحی بنر اینستاگرام به عنوان یک فرصت ایده‌آل برای به اشتراک‌گذاری داستان‌ها، محصولات، خدمات و پیام‌ها با مخاطبان در قالب‌های گرافیکی جذاب و متنوع شناخته می‌شوند. این ابزارها توانایی جلب توجه مخاطبان و افزایش تعاملات را دارند و به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش نام و نشان برندها و کسب‌وکارها بر روی این شبکه معرفی می‌شوند.
در این مقاله، قصد داریم به اهمیت و نقش بنر اینستاگرام در استراتژی‌های تبلیغاتی بپردازیم و نحوه سفارش و ساخت این المان‌های گرافیکی جذاب برای حساب شخصی یا کسب‌وکار خود را بررسی خواهیم کرد. این اقدام می‌تواند به شما کمک کند تا در میان رقبای خود به بلوغ برسید و پیام‌های خود را به نحوی جذاب و مؤثر به مخاطبان ارائه دهید.

بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام راهی ایده‌آل برای به نمایش گذاشتن محصولات متنوع است. شما می‌توانید با طراحی این بنرها رونق زیادی به کسب و کار خود بدهید. دنیای دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال گسترش است. به طوری که تبلیغات بنری به ویژه بنر اینستاگرام و بنرهای کلیکی تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذب مشتری دارند.

مالکین کسب ‌و‌ کار نیز به این مسئله آگاهی دارند. به طوری که با درج بنر تبلیغاتی در پیج های پربازدید خروجی‌های بهتری کسب می‌کنند.

طراحی بنر اینستاگرام یکی از هوشمندانه ترین روش ها برای جذب مخاطبان است. 

شما می توانید با بنرهای اینستاگرامی با یک تیر دو نشان بزنید.

به طوری که هم پیج خود را تبلیغ کنید و هم محصولات خود را در معرض نمایش بگذارید.

طراحی بنر اینستاگرام

با ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام کاربران نگاهی متفاوت به کسب و کار شما خواهند داشت. 

فرض کنید، با فونت های زشت و تصاویر فیک بخواهید پیج خود را در معرض نمایش قرار دهید.

شک نکید که کاربران خیلی زود متوجه خواهند شد که مدیریت پیج به دستان تنها یک شخص است.

به گونه‌ای که هیچ ارگان یا سازمانی مدیریت کسب و کار را بر عهده ندارد.

اغلب کسب و کارهای بزرگ دارای تیم قدرتمند هستند.

لذا ضروری است تا شما نیز با طراحی بنر اینستاگرام جذاب و حرفه ای تبلیغات خود را منتشر کنید.

کاربرد بنر اینستاگرام چیست ؟

بنرهای تبلیغاتی که بسیاری از اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها در پیج های خود در معرض نمایش عموم می‌گذارند، کاربردهای مختلفی دارند.

مهمترین کاربردهای آن عبارت‌اند از:

بنر برای تبادل اینستا

هنگامی که دو شخص قصد تبادل کردن اطلاعات پیج خود برای تبلیغات را داشته باشند، از این کار استفاده می‌کنند.

به طور مثال، یک پیج لباس قصد دارد محصولات خود را تبلیغ کند.

او برای این کار باید هزینه زیادی را بابت تبلیغات به اینفلوئنسرها بپردازد.

لذا، با یک ترفند هوشمندانه از پرداخت چنین رقمی خودداری می‌کند.

به طوری که پیج طرف مقابل را در استوری شخصی خود تبلیغ می‌کند. یعنی در ازای آن محصولات مورد نظر خود را در پیج شخص مقابل برای تبلیغات درج می‌کند. به این روش تبادل می‌گویند.

طراحی بنر برای تبادل در اینستاگرام یکی از مرسوم‌ترین روش‌های جذب فاللور می‌باشد.

بنر برای شات اینستا

از دیگر کاربردهای پوستر اینستاگرام می‌توان به شات کردن تصاویر و محصولات اشاره کرد.

شات کردن تصاویر در پیج‌های مختلف یکی دیگر از کاربردهای بنر است.

این کار باعث می‌شود تا کاربران محصولات شما را در پیج های مختلف تماشا و به پیج شما اعتماد کنند.

طراحی بنر شات اینستاگرام در دو سایز پست و استوری انجام می‌شود.

 لذا، پیش از ثبت سفارش بهتر است این موضوع را با طراح گرافیست در میان بگذارید.

بنر برای جذب فالوور

از دیگر کاربردهای بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید به جذب فالوور اشاره کرد.

جذب follower در شبکه های اجتماعی از سخت‌ترین کارهای ممکن است.

اما، با طراحی کردن پست های گرافیکی جذاب می‌توان این کار را آسان تر کرد.

سعی کنید پست ها و استوری ها را با برنامه فتوشاپ طراحی کنید. اغلب برنامه های ساخت بنر ویژگی‌های مختلفی دارند، اما برنامه فتوشاپ به طور اختصاصی برای طراحی بنرها توسعه یافته است.

درست است که اپلیکیشن هایی مانند اینشات (Inshot) در طراحی به شما کمک می‌کنند. اما هرگز مانند یک طرح گرافیکی جذاب نمی‌شوند.

تصور کنید با طراحی پست های پازلی و پاستیلی چقدر به صفحه اینستاگرام خود جلا می‌بخشید.

بنر برای تبلیغ محصولات

تبلیغ محصولات در پیج شخصی می‌تواند باعث آزردگی خاطر کاربران شود.

مخاطبان همواره به دنبال مطالب جذاب در اکسپلور اینستا و پیج های مختلف می‌گردند.

بنابراین، هیچ علاقه ای به پست های تبلیغاتی شلوغ ندارند.

لذا شما باید با ارائه یک برنامه منظم و طراحی پست های گرافیکی جذاب نظرشان را جلب کنید.

طراحی بنر برای تبلیغات اینستا می تواند گزینه جذابی باشد.

شما حتما باید با فتوشاپ یا ایلوستریتور اقدام به این کار کنید.

لذا، توصیه می‌شود از طراحی با اینشات و پیکس لب خودداری کنید.

چراکه این برنامه ها محدودیت در طراحی دارند. همچنین فونت های جذابی نیز ارائه نمی‌دهند.

گفتنی است که تبلیغات صرفا محدود به شبکه های اجتماعی نمی‌شود.

شما با طراحی بنر سایت می‌توانید خدمات خود را حرفه‌ای تر تبلیغ کنید.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام , استوری,  تلگرام و شبکه های اجتماعی

ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغ در اینترنت است.

درواقع شما با این کار به اعتبار برند خود اضافه می‌کنید.

هر چه کیفیت این بنرها بالاتر باشند در جذب مخاطب تأثیرگذارتر خواهند بود.

بنابراین، قبل از این که اقدام به سفارش طراحی بنر تبلیغاتی برای استوری و طراحی کاور پست کنید به چند نکته توجه نمایید.

چراکه عدم توجه به نکات ذکر شده می‌تواند تجربه ناخوشایندی از اولین سفارش گرافیکی شما بر جای بگذارد.

نکاتی قبل از سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام

همانطور که تأکید کردیم طراحی بنر گیف در تبلیغات بنری اهمیت زیادی داشته و موجب افزایش نرخ کلیک می‌شوند.

این کار دو مزیت بزرگ دارد. یک این که از پیج مقصد بک لینک اعتبار دریافت می‌کنید.

دوم این که کسب و کار خود را در معرض نمایش مخاطبین گذاشته و میزان ترافیک پیج را افزایش می‌دهید.

توجه به سایز بنر تبلیغاتی اینستاگرام

سعی کنید از سایزهای استاندارد برای تبلیغات پیج خود استفاده کنید.

یعنی سایز بنر شما طوری باشد که به راحتی در تمامی شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و تلگرام قابل درج باشد.

پوستر اینستاگرام

سایز استاندارد بنر تبلیغاتی استوری اینستاگرام از مهمترین شاخصه‌های تبلیغات آنلاین است.

شما باید ببینید که کدام سایز بهترین جواب را می‌دهد.

تجربه ثابت کرده که سایزهای زیر بهترین نتایج را در جذب مشتری و افزایش نرخ کلیک داشته‌اند:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)

توجه داشته باشید هر چه سایز سفارش بنر شما بیشتر باشد، امکان درج نوشته‌های بیشتر با جزئیات بیشتر فراهم می‌شود.

بنابراین، قبل از سفارش حتما اهداف خو را با طراح پیج یا گرافیست مربوطه در میان بگذارید.

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام ترتیب زیرا را مدنظر قرار دهید

قبل از سفارش ریلز اینستاگرام سعی کنید اهداف خود را مشخص کنید با طراحان گرافیک در میان بگذارید.

شما می توانید طراحی ست اداری را از اینجا سفارش دهید.

توجه به لوگوی شرکت هنگام سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام

مهمترین مسئله هنگام طراحی بنر درج لوگو در آن است. لوگوی شرکت تأثیر زیادی در آگاهی افراد از برندتان دارد.

از طراح خود بخواهید تا لوگوی شرکت را طوری در طرح بگنجاند که برجسته‌تر از سایر محتوای آن باشد.

اما، نباید آنقدرها هم برجسته باشد که مانع دیده شدن سایر محتوا نظیر متن، دکمه کلیک و اطلاعات درونش شود.

توجه به دکمه فراخوان عمل (Call To Action)

دکمه فراخوان عمل درواقع اصلی‌ترین مؤلفه برای جلب توجه مخاطبین پیج است.

برای این که آن‌ها را تشویق به تعامل کنید از واژه‌های زیبا و چالشی نظیر زیر استفاده کنید:

  • شروع کنید
  • همین حالا بخر
  • فرصت را از دست نده
  • پیشنهاد شگفت‌انگیز
  • دارندگان فلان چیز بخوانند
  • و …

تاثیری که شعارهای زیبا و کلمات وسوسه‌انگیز در بنر تبلیغاتی اینستاگرام دارند بر هیچکس پوشیده نیست.

اگر نگاهی به پست‌ های اینستاگرام بیاندازید، متوجه می‌شوید که محتوای بسیاری از آن‌ها ارتباطی با کپشن یا عنوان ندارد.

درواقع ادمین‌های اینستاگرامی از این عناوین گول زننده استفاده می‌کنند تا نرخ بازدید پیج خود را بالا ببرند.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام هر چه ساده‌تر باشد بهتر است

هیچ‌کس به تبلیغات و پوسترهای شلوغ توجه نمی‌کند.

بنابراین، سعی کنید تمام ایده‌های خود را در ساده‌ترین شکل ممکن در طرح آنلاین سفارشی خود پیاده کنید.

در طراحی گرافیکی از محتوا و تصاویر واضح استفاده کنید.

این باعث می‌شود تا مخاطب در همان نگاه اول از مقصود کسب‌وکار شما و پوستر طراحی شده مطلع شود.

البته، منظور از سادگی استفاده از کلمات مناسب، انتخاب دکمه های فراخوان عمل در جای مناسب و غیره است.

بنابراین، هرگز مقصود ما را اشتباه برداشت نکنید.

شما می توانید طراحی پوستر تبلیغاتی را نیز از اینجا سفارش دهید.

استفاده از دکمه‌ های مناسب در اسلایدهای پوستر تبلیغاتی اینستاگرام

هنگام ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام توجه به دکمه های فراخوان عمل اهمیت ویژه‌ای دارند.

درواقع هر چه دکمه های کال تو اکشن به درستی استفاده شوند نرخ کلیک نیز افزایش می‌یابد.

از طراح خود بخواهید دکمه‌ها را طوری به‌کار ببرد که مانع از دیدن متن و تصاویر موجود در اسلایدها نشوند.

توجه به متن بنر تبلیغاتی اینستاگرام

انتخاب متن مناسب برای درج در بنر بسیار مهم است.

بهتر است از متن های آماده استفاده نکنید.

هر چه شعار و متن ها کوتاه‌تر باشند، دست طراح برای ارائه المان های طراحی بازتر است.

سعی کنید متن ها جذاب و گیرا باشند. به طور مثال، از متون کلیشه‌ای استفاده نکنید.

شعارها نباید اغراق آمیز باشند. از کلمات بهترین، اولین، معتبرترین تا می توانید استفاده نکنید.

این واژه ها خیلی وقت است که دیگر خریداری ندارند.

در عین مینیمال بودن طرح ها و متن ها به زیبایی طرح نیز توجه کنید.

استفاده از فونت های زیبا نیز باید در اولویت کار قرار بگیرند.

توجه به عکس بنر برای اینستاگرام

تصویر بنر باید به گونه‌ای طراحی شود که گویای همه چیز باشد.

تصویر پست و استوری جزو اصلی ترین شاخصه های طرح است.

لذا، هنگام انتخاب عکس بنر باید هوشمندانه رفتار کنید.

از عکس هایی استفاده کنید که ذهن مخاطب را درگیر کند.

در غیر این صورت هیچ تاثیری در جذب او نخواهد داشت.

تصویر پوستر اینستاگرامی باید کاملا با متن های داخل طرح مطابقت داشته باشد.

از این رو، حتی المقدور از انتخاب عکس نامرتبط خودداری کنید.

قیمت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

قیمت بنر اینستاگرام, ساخت استوری موشن و ریلز بستگی به سایز و تعداد اسلایدهای آن دارد.

درواقع هزینه پست اسلایدی بیشتر از پست یا استوری سینگل است.

زیرا حجم و سایز بنرهای تلگرام بیش از 1 مگابایت است و همین امر زحمت کار را دو‌چندان می‌کند.

هزینه طراحی بنر برای اینستاگرام

اما قیمت بنر و استوری تبلیغاتی اینستاگرام ثابت نسبتاً کمتر است.

زیرا تنها در یک اسلاید طراحی شده و حجم بالایی نیز ندارد.

البته، این بدان معنا نیست که طراحی وقت کمتری برای آن صرف می‌کند. 

برای مشاهده تعرفه بنر تبلیغاتی اینستاگرام روی لینک سبز کلیک کنید. برای ثبت سفارش نیز از همانجا می‌توانید اقدام کنید. 

تعرفه بنر و استوری اینستاگرام

تعرفه بنر استوری اینستاگرام با توجه به المان‌هایی که در طرح به کار می‌رود، مشخص می‌شود.

شما پیش از ثبت سفارش بنر خود حتما باید نسبت به کسب اطلاع از قیمت‌ها توجه داشته باشید.

معمولا بنرهای اینستاگرامی بین 100 الی 200 هزار تومان قیمت دارند.

شما می‌توانید طراحی اسلایدر سایت را نیز از اینجا سفارش دهید.

نمونه طراحی بنر و استوری اینستاگرام

پیش از ثبت سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام، حتما به نمونه کارها توجه کنید تا ایده‌های خود را به دست آورید. برای مشاهده نمونه استوری موشن کلیک کنید.

این گونه می‌توانید طرح های مد نظر خود را خیلی بهتر با طراح در میان بگذارید.

طراحی نیز با توجه به ایده ها و سلایق شما طرح نهایی را تقدیم شما می کند.

شما می توانید از اینجا نسبت به مشاهده نمونه بنر اینستاگرام اقدام کنید.

همچنین، برای ثبت سفارش طراحی کاراکتر اینجا کلیک کنید.

نحوه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام

زمانی که تصمیم نهایی خود را جهت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام گرفتید، خیلی راحت می‌توانید از اینجا  سفارش بنر خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که قبل از شروع طراحی تمامی اطلاعات خود اعم از متن بنر ، طراحی لوگو ، شماره تماس ، آیدی پیج و … را نیز در اختیار طراحان بگذارید.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام

توجه داشته باشید که بنرها توسط ابزار فتوشاپ ساخته خواهند شد.

لذا حجم آن‌ها بین 500 الی 900 کیلوبایت خواهد بود.

سایز بنر تبلیغاتی اینستاگرام نیز مطابق با استانداردهای پست و استوری خواهد بود.

به گونه‌ای که برای استوری ها معمولا سایز 1920 در 1080 خواهد بود.

سوالات زیادی در خصوص روند انجام کار پرسیده می‌شود که می‌توانید از اینجا با سوالات متداول مشتریان آشنا شوید.

گفتنی است که هزینه ساخت بنرهای تبلیغاتی در محتوانایس به صورت آنلاین و پیش از آغاز طراحی دریافت می‌شود.

این کار باعث می‌شود تا سفارش شما بلافاصله ثبت و در اولویت قرار گیرد.

38 دیدگاه در “هزینه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام | تعرفه, قیمت بنر اینستاگرام

  1. محدثه سلطانیان گفت:

    سلام و درود؛ راستش طرحی که برام زدین تمام اصول طراحی بنر رو رعایت کرده بود اما نکته اصلی اینجاس که من اصلا از تم رنگیش خوشم نیومد

    1. سلام وقت بخیر، خب دلیل این که از تم رنگی آبی استفاده کردیم، رنگ سازمانی سایت و رنگ لوگوتون بود، اگر از رنگ رضایت ندارین میتونید درخواست ویرایش طرح بدین تا طراح انجام بده.
      مرسی از همراهیتون

  2. کرمانی گفت:

    کد تخفیف یا اشتراک برای سایتتون اگر در نظر بگیرید خیلی خوب میشه
    من مشتری ثابت شما هستم برای بنر اینستا

    1. ما برای همه مشتری های ثابتمون تخفیف در نظر می گیریم اما از نظرتون استقبال میکنیم

  3. فاطمه راد گفت:

    بنر اینستاگرام به این میگن ایول عااااالی بود

  4. رضا جمشیدی گفت:

    بهترین بنر اینستاگرام که طراحی شد دمتون گرم

  5. حسینی گفت:

    ممنون از شما برای کیفیت عالی و به موقع بودن تحویل کار🙏🏻

  6. زهرا گفت:

    ممنون از طراحی بنر اینستاگرامتون و تحویل به موقع🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *