بنر اینستاگرام

هزینه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام | تعرفه, قیمت بنر اینستاگرام

فهرست مطالب

دنیای دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال گسترش است. به طوری که تبلیغات بنری به ویژه بنر اینستاگرام و بنرهای کلیکی تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذب مشتری دارند. مالکین کسب ‌و‌ کار نیز به این مسئله آگاهی داشته و با درج بنر تبلیغاتی در سایت های پربازدید خروجی‌های بهتری کسب می‌کنند.

طراحی بنر اینستاگرام یکی از هوشمندانه ترین روش ها برای جذب مخاطبان است. 

شما می توانید با بنرهای اینستاگرامی با یک تیر دو نشان بزنید. به طوری که هم پیج خود را تبلیغ کنید و هم سایت خود را در معرض نمایش بگذارید.

طراحی بنر اینستاگرام

با ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام کاربران نگاهی متفاوت به کسب و کار شما خواهند داشت. 

فرض کنید، با فونت های زشت و تصاویر فیک بخواهید پیج خود را در معرض نمایش قرار دهید.

شک نکید که کاربران خیلی زود متوجه خواهند شد که مدیریت پیج به دستان تنها یک شخص است و هیچ ارگان یا سازمانی مدیریت کسب و کار را بر عهده ندارد.

از آنجایی که اغلب کسب و کارهای بزرگ دارای تیم قدرتمند هستند، لذا ضروری است تا شما نیز با طراحی بنر اینستاگرام جذاب و حرفه ای تبلیغات خود را منتشر کنید.

کاربرد بنر اینستاگرام چیست ؟

بنرهای تبلیغاتی که بسیاری از اینفلوئنسرها و سلبریتی ها در پیج های خود در معرض نمایش عموم می‌گذارند، کاربردهای مختلفی دارند.

مهمترین کاربردهای آن عبارت‌اند از:

بنر برای تبادل اینستا

هنگامی که دو شخص قصد تبادل کردن اطلاعات پیج خود برای تبلیغات را داشته باشند، از این کار استفاده می‌کنند.

به طور مثال، یک پیج لباس قصد دارد محصولات خود را تبلیغ کند. او برای این کار باید هزینه زیادی را بابت تبلیغات به اینفلوئنسرها بپردازد. لذا، با یک ترفند هوشمندانه از پرداخت چنین رقمی خودداری می‌کند.

به طوری که پیج طرف مقابل را در استوری شخصی خود تبلیغ می‌کند، و در ازای آن محصولات مورد نظر خود را در پیج شخص مقابل برای تبلیغات درج می‌کند. به این روش تبادل می‌گویند.

طراحی بنر برای تبادل در اینستاگرام یکی از مرسوم‌ترین روش‌های جذب فاللور می‌باشد.

بنر برای شات اینستا

از دیگر کاربردهای پوستر اینستاگرام می‌توان به شات کردن تصاویر و محصولات اشاره کرد.

شات کردن تصاویر در پیج‌های مختلف یکی دیگر از کاربردهای بنر است. این کار باعث می‌شود تا کاربران محصولات شما را در پیج های مختلف تماشا کنند و به پیج شما اعتماد نمایند.

طراحی بنر شات اینستاگرام در دو سایز پست و استوری انجام می‌شود. لذا، پیش از ثبت سفارش بهتر است این موضوع را با طراح گرافیست در میان بگذارید.

بنر برای جذب فالوور

از دیگر کاربردهای بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید به جذب فالوور اشاره کرد. جذب follower در شبکه های اجتماعی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. اما، با طراحی کردن پست های گرافیکی جذاب می‌توان این کار را آسان تر کرد.

سعی کنید پست ها و استوری ها را با برنامه فتوشاپ طراحی کنید. درست است که اپلیکیشن هایی مانند اینشات (Inshot) در طراحی به شما کمک می‌کنند، اما هرگز مانند یک طرح گرافیکی جذاب نمی‌شوند.

تصور کنید با طراحی پست های پازلی و پاستیلی چقدر به صفحه اینستاگرام خود جلا می‌بخشید.

بنر برای تبلیغ محصولات

تبلیغ محصولات در پیج شخصی می‌تواند باعث آزردگی خاطر کاربران شود. مخاطبان همواره به دنبال مطالب جذاب در اکسپلور اینستا و پیج های مختلف می‌گردند. بنابراین، هیچ علاقه ای به پست های تبلیغاتی شلوغ ندارند.

این همان جایی است که شما با ارائه یک برنامه منظم و طراحی پست های گرافیکی جذاب باید نظرشان را جلب کنید.

طراحی بنر برای تبلیغات اینستا می تواند گزینه جذابی باشد. شما حتما باید با فتوشاپ یا ایلوستریتور اقدام به این کار کنید.

لذا، توصیه می‌شود از طراحی با اینشات و پیکس لب خودداری کنید. چراکه این برنامه ها محدودیت در طراحی دارند. همچنین فونت های جذابی نیز ارائه نمی‌دهند.

گفتنی است که تبلیغات صرفا محدود به شبکه های اجتماعی نمی‌شود. شما با طراحی بنر سایت می‌توانید خدمات خود را حرفه‌ای تر تبلیغ کنید.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام , استوری,  تلگرام و شبکه های اجتماعی

ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت و اینستاگرام یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغ در اینترنت است.

درواقع شما با این کار به اعتبار برند خود اضافه می‌کنید. هر چه کیفیت این بنرها بالاتر باشند در جذب مخاطب تأثیرگذارتر خواهند بود.

بنابراین، قبل از این که اقدام به سفارش طراحی بنر تبلیغاتی برای استوری, طراحی پست اینستاگرام یا سایت خود کنید به چند نکته توجه نمایید. چراکه عدم توجه به نکات ذکر شده می‌تواند تجربه ناخوشایندی از اولین سفارش گرافیکی شما بر جای بگذارد.

نکاتی قبل از سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایت

همانطور که تأکید کردیم طراحی گیف تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت زیادی داشته و موجب افزایش نرخ کلیک می‌شوند.

این کار دو مزیت بزرگ دارد. یک این که از سایت مقصد بک لینک دریافت می‌کنید؛ دوم این که کسب و کار خود را در معرض نمایش مخاطبین گذاشته و میزان ترافیک سایت را افزایش می‌دهید.

توجه به سایز بنر تبلیغاتی اینستاگرام و سایت

سعی کنید از سایزهای استاندارد برای تبلیغات وبسایت استفاده کنید. یعنی سایز بنر تبلیغاتی سایت شما طوری باشد که به راحتی در تمامی شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و تلگرام و سایت قابل درج باشد.

پوستر اینستاگرام

سایز استاندارد بنر تبلیغاتی سایت و استوری اینستاگرام از مهمترین شاخصه‌های تبلیغات آنلاین است. شما باید ببینید که کدام سایز بهترین جواب را می‌دهد. تجربه ثابت کرده که سایزهای زیر بهترین نتایج را در جذب مشتری و افزایش نرخ کلیک داشته‌اند:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)

توجه داشته باشید که هر چه سایز سفارش بنر شما بیشتر باشد، امکان درج نوشته‌های بیشتر با جزئیات بیشتر فراهم می‌شود. بنابراین قبل از سفارش حتما اهداف خو را با طراح سایت یا گرافیست مربوطه در میان بگذارید.

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام ترتیب زیرا را مدنظر قرار دهید

قبل از سفارش بنر سایت سعی کنید اهداف خود را مشخص کرده و آن را با طراحان گرافیک در میان بگذارید.

شما می توانید طراحی ست اداری را از اینجا سفارش دهید.

توجه به لوگوی شرکت هنگام سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت

مهمترین مسئله هنگام طراحی بنر درج لوگو در آن است. لوگوی شرکت تأثیر زیادی در آگاهی افراد از برندتان دارد.

از طراح خود بخواهید تا لوگوی شرکت را طوری در طرح بگنجاند که برجسته‌تر از سایر محتوای آن باشد. اما، نباید آن قدرها هم برجسته باشد که مانع دیده شدن سایر محتوا نظیر متن، دکمه کلیک و اطلاعات درون آن شود.

توجه به دکمه فراخوان عمل (Call To Action)

دکمه فراخوان عمل درواقع اصلی‌ترین مؤلفه برای جلب توجه مخاطبین سایت است. برای این که آن‌ها را تشویق به تعامل کنید از واژه‌های زیبا و چالشی نظیر زیر استفاده کنید:

  • شروع کنید
  • همین حالا بخر
  • فرصت را از دست نده
  • پیشنهاد شگفت‌انگیز
  • دارندگان فلان چیز بخوانند
  • و …

تاثیری که شعارهای زیبا و کلمات وسوسه‌انگیز در بنر تبلیغاتی اینستاگرام دارند بر هیچکس پوشیده نیست. اگر نگاهی به پست‌ های اینستاگرام بیاندازید، متوجه می‌شوید که محتوای بسیاری از آن‌ها هیچ ارتباطی با کپشن یا عنوان ندارد. درواقع ادمین‌های اینستاگرامی از این عناوین گول زننده استفاده می‌کنند تا نرخ بازدید پیج خود را بالا ببرند.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام هر چه ساده‌تر باشد بهتر است

هیچ‌کس به تبلیغات و پوسترهای شلوغ توجه نمی‌کند. بنابراین، سعی کنید تمام ایده‌های خود را در ساده‌ترین شکل ممکن در طرح آنلاین سفارشی خود پیاده کنید.

در طراحی گرافیکی از محتوا و تصاویر واضح استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب در همان نگاه اول از مقصود کسب و کار شما و پوستر طراحی شده مطلع شود.

البته، منظور از سادگی استفاده از کلمات مناسب، انتخاب دکمه های فراخوان عمل در جای مناسب و … است. بنابراین، هرگز مقصود ما را اشتباه برداشت نکنید.

شما می توانید طراحی پوستر تبلیغاتی را نیز از اینجا سفارش دهید.

استفاده از دکمه‌ های مناسب در اسلایدهای پوستر تبلیغاتی اینستاگرام

هنگام ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایت توجه به دکمه های فراخوان عمل اهمیت ویژه‌ای دارند. درواقع هر چه دکمه های کال تو اکشن به درستی استفاده شوند نرخ کلیک نیز افزایش می‌یابد.

از طراح خود بخواهید تا دکمه ها را طوری به کار ببرد که مانع از دیدن متن و تصاویر موجود در اسلایدها نشوند.

توجه به متن بنر تبلیغاتی اینستاگرام

انتخاب متن مناسب برای درج در بنر بسیار مهم است. بهتر است از متن های آماده استفاده نکنید.

هر چه شعار و متن ها کوتاه‌تر باشند، دست طراح برای ارائه المان های طراحی بازتر است. سعی کنید متن ها جذاب و گیرا باشند. به طور مثال، از متون کلیشه‌ای استفاده نکنید.

شعارها نباید اغراق آمیز باشند. از کلمات بهترین، اولین، معتبرترین تا می توانید استفاده نکنید. این واژه ها خیلی وقت است که دیگر خریداری ندارند.

در عین مینیمال بودن طرح ها و متن ها به زیبایی طرح نیز توجه کنید. استفاده از فونت های زیبا نیز باید در اولویت کار قرار بگیرند.

توجه به عکس بنر برای اینستاگرام

تصویر بنر باید به گونه‌ای طراحی شود که گویای همه چیز باشد. تصویر پست و استوری جزو اصلی ترین شاخصه های طرح است. لذا، هنگام انتخاب عکس بنر باید هوشمندانه رفتار کنید.

از عکس هایی استفاده کنید که ذهن مخاطب را درگیر کند. در غیر این صورت هیچ تاثیری در جذب او نخواهد داشت.

تصویر پوستر اینستاگرامی باید کاملا با متن های داخل طرح مطابقت داشته باشد. از این رو، حتی المقدور از انتخاب عکس نامرتبط خودداری کنید.

قیمت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام و سایت

قیمت بنر گیف , بنر متحرک و بنر تبلیغاتی ثابت بستگی به سایز و تعداد اسلایدهای آن دارد. درواقع هزینه بنر تلگرام بیشتر از بنر وب سایت است. زیرا حجم و سایز بنرهای تلگرام بیش از ۱ الی ۲ مگابایت بوده و همین امر زحمت کار را دو چندان می‌کند.

هزینه طراحی بنر برای اینستاگرام

اما قیمت بنر و استوری تبلیغاتی اینستاگرام ثابت نسبتاً کمتر است؛ زیرا تنها در یک اسلاید طراحی شده و حجم بالایی نیز ندارد. البته، این بدان معنا نیست که طراحی وقت کمتری برای آن صرف می‌کند. 

برای مشاهده تعرفه بنر تبلیغاتی اینستاگرام روی لینک سبز کلیک کنید. برای ثبت سفارش نیز از همانجا می‌توانید اقدام کنید. 

تعرفه بنر و استوری اینستاگرام

تعرفه بنر استوری اینستاگرام با توجه به المان‌هایی که در طرح به کار می‌رود، مشخص می‌شود. شما پیش از ثبت سفارش بنر خود حتما باید نسبت به کسب اطلاع از قیمت‌ها توجه داشته باشید.

معمولا بنرهای اینستاگرامی بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

شما می‌توانید طراحی اسلایدر سایت را نیز از اینجا سفارش دهید.

نمونه طراحی بنر و استوری اینستاگرام

پیش از ثبت سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام، حتما به نمونه کارها توجه کنید تا ایده‌های خود را به دست آورید.

این گونه می‌توانید طرح های مد نظر خود را خیلی بهتر با طراح در میان بگذارید. طراحی نیز با توجه به ایده ها و سلایق شما طرح نهایی را تقدیم شما می کند.

شما می توانید از اینجا نسبت به مشاهده نمونه بنر اینستاگرام اقدام کنید.

همچنین، برای ثبت سفارش طراحی کاراکتر اینجا کلیک کنید.

نحوه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام  و سایت و تلگرام

زمانی که تصمیم نهایی خود را جهت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام گرفتید، خیلی راحت می‌توانید از اینجا  سفارش بنر خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که قبل از شروع طراحی تمامی اطلاعات خود اعم از متن بنر ، طراحی لوگو ، شماره تماس ، آیدی پیج و … را نیز در اختیار طراحان بگذارید.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام

توجه داشته باشید که بنرها توسط ابزار فتوشاپ ساخته خواهند شد، لذا حجم آن‌ها بین ۵۰۰ الی ۹۰۰ کیلوبایت خواهد بود. سایز بنر تبلیغاتی اینستاگرام نیز مطابق با استانداردهای پست و استوری خواهد بود؛ به گونه‌ای که برای استوری ها معمولا سایز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود.

سوالات زیادی در خصوص روند انجام کار پرسیده می‌شود که می‌توانید از اینجا با سوالات متداول مشتریان آشنا شوید. گفتنی است که هزینه ساخت بنرهای تبلیغاتی در سایت محتوانایس به صورت آنلاین و پیش از آغاز طراحی دریافت می‌شود. این کار باعث می‌شود تا سفارش شما بلافاصله ثبت و در اولویت قرار گیرد.

34 دیدگاه در “هزینه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام | تعرفه, قیمت بنر اینستاگرام

  1. blank فاطمه راد گفت:

    بنر اینستاگرام به این میگن ایول عااااالی بود

  2. blank رضا جمشیدی گفت:

    بهترین بنر اینستاگرام که طراحی شد دمتون گرم

  3. blank حسینی گفت:

    ممنون از شما برای کیفیت عالی و به موقع بودن تحویل کار🙏🏻

  4. blank زهرا گفت:

    ممنون از طراحی بنر اینستاگرامتون و تحویل به موقع🙏🏻

  5. blank M.taghipuor گفت:

    قیمتتون و کیفت کارتون عالی

  6. blank Amirtg گفت:

    مرسی از برخورد خوبتون
    و طراحی عالی بنر اینستاگرامتون

  7. blank حبيبي گفت:

    ممنون از برخورد خوبتون و کیفیت عالی کارتون

  8. blank شاهین گفت:

    مرسی از طراحی بنر اینستاگرام قشنگتون

  9. blank جابری گفت:

    در کمترین زمان با بهترین قیمت سفارش بنر اینستاگرامی ثبت کردم انجام شد ممنونم واقعا

  10. blank جباری گفت:

    برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام سفارش ثبت کردم که ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی با کیفیت ایده آل انجام شد مرسی از تیم خوب محتوانایس

  11. blank امامی گفت:

    سلام جناب تیموری. برای طراحی بنر در چه حوزه هایی بهمون مشاوره میدید؟

    1. سلام، بنر گیف بهترین گزینه برای تبلیغات و معرفی برند خواهد بود

      1. blank فلاح گفت:

        قیمت مناسب و کار خوب خوشحالم که با تیم محتوا نایس همکاری کردم

  12. blank مهدی گفت:

    مرسی از طراحیتون خیلی عای بود

  13. blank مینا گفت:

    قیمت ها و کیفیت کارتون فوق العادست موفق باشید.

    1. ممنون بابت پیام انرژی بخشتون

  14. blank ماریا گفت:

    طراحی خوبی بود ممنونم

  15. blank مهری گفت:

    ممنونم از طراحی بنر زیباتون

  16. blank احمدرضا گفت:

    یه طراحی بنر زیبا و باکیفیت واقعا ممنونم از تیم محتوانایس

  17. blank محمد گفت:

    طراحی بنر که برام انجام دادن بسیار عالی و باکیفیت بود ممنون

  18. blank هدیه گفت:

    تشکر بابت طراحی بنر حرفه ای که برام انجام دادین، با وجود قیمت مناسب اما طرح دریافتیم بسیاااار با کیفیت بود

    1. خواهش میکنم انجام وظیفه بود

  19. blank افشار گفت:

    برا اینکه مراحل ساخت بنر اینستاگرام زودتر طی بشه چکار باید کرد

    1. برای تسریع در انجام طراحی بنر اینستاگرام باید ۵۰ درصد هزینه بیشتر پرداخت شود

  20. طراحی بنر اینستاگرام فوق حرفه ای خیلی خیلی ممنون بابت این که تمام کارهای گرافیکی سایت تحصیلات تکمیلی رو برعهده گرفتین

  21. blank madadi گفت:

    مرسی از طراحی عالیییتون برای بنر اینستاگرام ما . 👍

    1. ممنون دوست عزیز انجام وظیفه بود

  22. blank zahrahh گفت:

    سلام وقت بخیر . ببخشید یه سوال داشتم , به نظر شما بازدهی پست تبلیغاتی واسه اینستاگرام بیشتره یا استوری ؟ ممنونم

    1. هر جفتش تاثیرگذار هستش، اما چون دسترسی کاربرها به استوری راحت تره بنظر میاد طراحی بنر تبلیغاتی استوری کمی تاثیرگذارتر باشه

  23. blank علی سپهری گفت:

    برای تبلیغات، طراحی بنر اینستاگرام به صورت ثابت بهتره یا طراحی بنر متحرک ؟

    1. بستگی به اهداف شما از تبلیغاتتون داره؛ معمولا برای اینستاگرام از بنر تبلیغاتی یا پوستر ثابت استفاده می کنند و برای تبلیغات در سایت از طراحی بنر گیف

  24. blank علی گفت:

    مرسی از طراحی بنر زیبای اینستاگرام تون

    1. خواهش میکنم انجام وظیفه بود قربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *