سفارش بنر تبلیغاتی

هزینه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی سایت و اینستاگرام | تعرفه, قیمت بنر اینستاگرام

بنر تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام

فهرست مطالب

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام, استوری, تلگرام و شبکه های اجتماعی

دنیای دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال گسترش است. به طوری که تبلیغات بنری و کلیکی تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذب مشتری دارند. مالکین کسب ‌و‌ کار نیز به این مسئله آگاهی داشته و با درج بنر تبلیغاتی در سایت های پربازدید خروجی‌های بهتری کسب می‌کنند.

ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت و اینستاگرام یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغ در اینترنت است.

درواقع شما با این کار به اعتبار برند خود اضافه می‌کنید. هر چه کیفیت این بنرها بالاتر باشند در جذب مخاطب تأثیرگذارتر خواهند بود.

بنابراین، قبل از این که اقدام به سفارش طراحی بنر تبلیغاتی برای استوری, طراحی پست اینستاگرام یا سایت خود کنید به چند نکته توجه نمایید. چراکه عدم توجه به نکات ذکر شده می‌تواند تجربه ناخوشایندی از اولین سفارش گرافیکی شما بر جای بگذارد.

نکاتی قبل از سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت و اینستاگرام

همانطور که تأکید کردیم طراحی گیف تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت زیادی داشته و موجب افزایش نرخ کلیک می‌شوند.

این کار دو مزیت بزرگ دارد. یک این که از سایت مقصد بک لینک دریافت می‌کنید؛ دوم این که کسب و کار خود را در معرض نمایش مخاطبین گذاشته و میزان ترافیک سایت را افزایش می‌دهید.

توجه به سایز بنر تبلیغاتی اینستاگرام و سایت

سعی کنید از سایزهای استاندارد برای تبلیغات وبسایت استفاده کنید. یعنی سایز بنر تبلیغاتی سایت شما طوری باشد که به راحتی در تمامی شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و تلگرام و سایت قابل درج باشد.

سایز استاندارد بنر تبلیغاتی سایت و استوری اینستاگرام از مهمترین شاخصه‌های تبلیغات آنلاین است. شما باید ببینید که کدام سایز بهترین جواب را می‌دهد. تجربه ثابت کرده که سایزهای زیر بهترین نتایج را در جذب مشتری و افزایش نرخ کلیک داشته‌اند:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)

توجه داشته باشید که هر چه سایز سفارش بنر شما بیشتر باشد، امکان درج نوشته‌های بیشتر با جزئیات بیشتر فراهم می‌شود. بنابراین قبل از سفارش حتما اهداف خو را با طراح سایت یا گرافیست مربوطه در میان بگذارید.

ترتیب زیرا را مدنظر قرار دهید

قبل از سفارش بنر سایت سعی کنید اهداف خود را مشخص کرده و آن را با طراحان گرافیک در میان بگذارید.

توجه به لوگوی شرکت هنگام سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت

مهمترین مسئله هنگام طراحی بنر درج لوگو در آن است. لوگوی شرکت تأثیر زیادی در آگاهی افراد از برندتان دارد.

از طراح خود بخواهید تا لوگوی شرکت را طوری در طرح بگنجاند که برجسته‌تر از سایر محتوای آن باشد. اما، نباید آن قدرها هم برجسته باشد که مانع دیده شدن سایر محتوا نظیر متن، دکمه کلیک و اطلاعات درون آن شود.

توجه به دکمه فراخوان عمل (Call To Action)

دکمه فراخوان عمل درواقع اصلی‌ترین مؤلفه برای جلب توجه مخاطبین سایت است. برای این که آن‌ها را تشویق به تعامل کنید از واژه‌های زیبا و چالشی نظیر زیر استفاده کنید:

  • شروع کنید
  • همین حالا بخر
  • فرصت را از دست نده
  • پیشنهاد شگفت‌انگیز
  • دارندگان فلان چیز بخوانند
  • و …

تاثیری که شعارهای زیبا و کلمات وسوسه‌انگیز دارند بر هیچکس پوشیده نیست. اگر نگاهی به پست‌ های اینستاگرام بیاندازید، متوجه می‌شوید که محتوای بسیاری از آن‌ها هیچ ارتباطی با کپشن یا عنوان ندارد. درواقع ادمین‌های اینستاگرامی از این عناوین گول زننده استفاده می‌کنند تا نرخ بازدید پیج خود را بالا ببرند.

هر چه ساده‌تر بهتر

هیچ‌کس به تبلیغات و پوسترهای شلوغ توجه نمی‌کند. بنابراین، سعی کنید تمام ایده‌های خود را در ساده‌ترین شکل ممکن در طرح آنلاین سفارشی خود پیاده کنید.

در طراحی گرافیکی از محتوا و تصاویر واضح استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب در همان نگاه اول از مقصود کسب و کار شما و پوستر طراحی شده مطلع شود.

البته، منظور از سادگی استفاده از کلمات مناسب، انتخاب دکمه های فراخوان عمل در جای مناسب و … است. بنابراین، هرگز مقصود ما را اشتباه برداشت نکنید.

استفاده از دکمه‌ های مناسب در اسلایدهای پوستر

هنگام ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایت توجه به دکمه های فراخوان عمل اهمیت ویژه‌ای دارند. درواقع هر چه دکمه های کال تو اکشن به درستی استفاده شوند نرخ کلیک نیز افزایش می‌یابد.

از طراح خود بخواهید تا دکمه ها را طوری به کار ببرد که مانع از دیدن متن و تصاویر موجود در اسلایدها نشوند.

قیمت ساخت بنر تبلیغاتی در سایت و اینستاگرام

قیمت بنر گیف, متحرک و ثابت بستگی به سایز و تعداد اسلایدهای آن دارد. درواقع هزینه بنر تلگرام بیشتر از بنر وب سایت است. زیرا حجم و سایز بنرهای تلگرام بیش از ۱ الی ۲ مگابایت بوده و همین امر زحمت کار را دو چندان می‌کند.

اما قیمت بنر ثابت نسبتاً کمتر است؛ زیرا تنها در یک اسلاید طراحی شده و حجم بالایی نیز ندارد.

قیمت طراحی بنر اینستاگرام
پست
۲۰۰,۰۰۰ تومان
سایز دلخواه
امکان ادیت تا ۲ بار رایگان
تحویل ۷۲ ساعت
تحویل فوری با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر
تحویل فایل لایه باز با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر
قیمت طراحی استوری اینستاگرام
استوری
۲۰۰,۰۰۰​ تومان
سایز استاندارد استوری یا سایز دلخواه
امکان ادیت تا ۲ بار رایگان
تحویل ۷۲ ساعت
تحویل فوری با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر
تحویل فایل لایه باز با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر
پکیج حرفه ای پست و استوری اینستاگرام
تبلیغاتی
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۳ سایز دلخواه
امکان ادیت تا ۲ بار رایگان
تحویل ۷۲ ساعت
تحویل فوری با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر
تحویل فایل لایه باز با پرداخت ۵۰% هزینه بیشتر

نحوه سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام, سایت و تلگرام

تعرفه و قیمت سفارش طراحی بنرهای تبلیغاتی محتوانایس بستگی به عوامل مختلفی دارد و پیش از شروع طراحی محاسبه می‌شود. این عوامل عبارتند‌اند از:

  • سختی کار
  • تعداد کلمات متن
  • ابعاد و سایز بنر مورد نظر
  • تبلیغاتی بودن یا ساده بودن طرح بنر
  • مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار

برای سفارش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام, سایت و شبکه های اجتماعی می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۰۳۸۱۱۴۵۰۱ تماس بگیرید یا از طریق صفحه تماس با ما به وسیله یکی از روش‌های اعلام شده، با ما تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین پیش از ثبت سفارش می‌توانید با تماس با شماره مذکور به صورت مستقیم با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

ساعات پاسخگویی کاری:

تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

شرایط پرداخت:

پرداخت هزینه خدمات به صورت آنلاین و در زمان سفارش می باشد.

روند انجام پروژه:

  • ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  • پرداخت هزینه طراحی
  • طراحی بنر
  • تحویل طرح نهایی به مشتری

زمان بندی تحویل پروژه

زمان تحویل پروژه طراحی بنر براساس خصوصیات و ایده‌پردازی طرح بین ۲ الی ۳ روز کاری می‌باشد. البته گفتنی است, در صورت داشتن عجله می‌توانید این زمان‌بندی را با پرداخت حداکثر ۵۰ درصد مبلغ بیشتر کوتاه‌تر نمایید.

نوع فایل‌های ارسالی

فرمت فایل‌های ارسالی طراحی بنر تبلیغاتی یکی از فرمت‌های Ai و یا PSD است.

نوشته های مشابه

5 4 votes
امتیاز دهی
اشتراک در سایت
اطلاع از
guest
17 نظرها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین نظر
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
علی
علی
3 months قبل

مرسی از طراحی بنر زیبای اینستاگرام تون

علی سپهری
علی سپهری
3 months قبل

برای تبلیغات، طراحی بنر اینستاگرام به صورت ثابت بهتره یا طراحی بنر متحرک ؟

zahrahh
zahrahh
3 months قبل

سلام وقت بخیر . ببخشید یه سوال داشتم , به نظر شما بازدهی پست تبلیغاتی واسه اینستاگرام بیشتره یا استوری ؟ ممنونم

madadi
madadi
3 months قبل

مرسی از طراحی عالیییتون برای بنر اینستاگرام ما . 👍

تحصیلات تکمیلی
3 months قبل

طراحی بنر اینستاگرام فوق حرفه ای خیلی خیلی ممنون بابت این که تمام کارهای گرافیکی سایت تحصیلات تکمیلی رو برعهده گرفتین

افشار
افشار
3 months قبل

برا اینکه مراحل ساخت بنر اینستاگرام زودتر طی بشه چکار باید کرد

هدیه
هدیه
1 month قبل

تشکر بابت طراحی بنر حرفه ای که برام انجام دادین، با وجود قیمت مناسب اما طرح دریافتیم بسیاااار با کیفیت بود

محمد
محمد
1 month قبل

طراحی بنر که برام انجام دادن بسیار عالی و باکیفیت بود ممنون

احمدرضا
احمدرضا
1 month قبل

یه طراحی بنر زیبا و باکیفیت واقعا ممنونم از تیم محتوانایس

مهری
مهری
1 month قبل

ممنونم از طراحی بنر زیباتون

ماریا
ماریا
1 month قبل

طراحی خوبی بود ممنونم